~ nu är jag myndig!

Vaknade av att mor satt vid sängkanten, skakade på mig och skrek grattis. Inget dåligt sätt att vakna på sin födelsedag va!? Den följdes av en ljuvlig frukost med Dennis på fantasi då jag också fick ett fint halsband av honom! Matten väntade och den lektionen var då helt rubbad. Hur kan man stå och säga "du är för dålig för den här kursen" och inte ens ge människan som frivilligt går till lektionerna för att få ett G hjälp!? Vilka sjuka lärare det finns, medkänslan spred sig i kroppen och man blev inte lite irriterad efteråt. Skolan passerade på bra - klassfoto och nutida konst då jag fick skönsång från klassen i slutet av lektionen. Därefter begav jag mig hemåt för att bli firad med tårta och presenter. Pengar och en gullig present från Majda fick jag ta emot! Mumsiga tårtor, hela 3 stycken hade vi i kylen men den 3.e får vänta tills imorrn då det blir fest med flickorna. Mormor hade även dekorerat bordet så fint, är fortfarande hennes minsta barnbarn ;p Klockan 6 var jag på teatern där jag även fick skönsång sen köttade vi igenom alla låtarna med myggor. Underbart! ÅH, ungefär en vecka kvar nu och det är inte lite vi har att göra tills dess. Nu är min födelsedag över för det här året dock fortsätter jag att vara 18 ;)





Kommentarer
Postat av: ANGELICA

grattis an en gang! :)

pusspusspuss.

2008-09-19 @ 10:58:13
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Josse

Jag saknar dig sååå mkt gumman, alltså helt sjukt, vi bor 40-50 min ifrån varandra och vi ses ALDRIG..Det är sjukt vad tiden springer iväg hela tiden..Jag älskar dig såå..DU är bäst gumman..

2008-09-19 @ 18:50:51
Postat av: joel

Grattis! Hoppas du haft en rolig födelsedag kram joel!

2008-09-21 @ 12:24:14
URL: http://www.metrobloggen.se/joel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0