~ operett & musikal kavalkad


Skönt att starta dagen med en sånglektion. Det är allt knäppa metoder Ingvar har att lära ut som idag när jag skulle gå som en gorilla med stor öppen mun för att få till stödet. Funkade allt perfect :) Därefter träffade jag Anniela, lunchade på Bunna där vi träffade Linda som berättar att de har smygpremiär för operett & musikal kavalkad på t-baren. Vi sken upp och gick direkt till Domus för att köpa en blomma och sedan sätta oss ner bland borden för en fika och en härlig show. Linda har en sån otrolig känsla, får allt besöka dig för en lektion snart! Musikal är verkligen något extra, inget kan jämföras. Teater, sång och dans i ett med en känsla som är obeskrivlig. Coolt att de ska sätta upp Sune som musikal, ser framemot att få se hur den kommer att framföras. Efter showen gick vi vidare till house of bagels för en till fika med Sofia. Jag har imorrn kvar att njuta av min ledighet och nu ska jag fortsätta med Bert avsnitten :)



Kommentarer
Postat av: alec

är du med i ett band??? eller var sjunger du på headern???

2008-09-30 @ 13:04:24
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0