~ premiär!


Efter många timmars repande i ungefär en månad var det nu dags att köra första föreställningen :) Vi samlades klockan 3 för repning + förberedande av smink, kläder och rekvistita. Temperaturen låg på den hetaste graden och vi gav verkligen gärnet allihopa. Härlig respons från publiken också, det som är så synd är att många inte vet vad "I Hetaste Laget" handlar om. Hoppas musikalen sprider sig snabbt och folket tar sig i kragen för att sätta sig ner och få ett gott skratt!! Inget skålande med rom&cola däremot champagne ;p Sen begav vi oss vidare mot kvarnen för mat och vackra tal! När klockan började närma sig sent drog vi vidare ut och hamnade sist hos Daniel & Mattias, vi kom därifrån klockan halv 7 på morgonen. Underbar kväll :) Jag, Johanna, Peter och Jonathan sov över hos Oliver och imorse kunde vi inget mer än bara myyysa! Ikväll har jag varit hemma hos Dennis och ätit våfflor, vi kollade även på andra avenyn tsm <3 Jag som ville att Kim och Adam skulle bli ett par igen, FY! Nu är jag ledig två dagar från skolan, superskönt. Imorrn är det först sånglektion för att sedan träffa Anniela som äntligen besöker Kristianstad! Nu ska jag somna till Bert, nostalgii!





Kommentarer
Postat av: ANGELICA

fin du var :)

puss!

2008-09-29 @ 13:35:30
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0