~ prison

Snacka om att jag är helt slutkörd nu. Har varit på teatern till runt 11-12 tiden varje kväll. Men ska det bli bra gäller det en del timmars jobb. Längtar så sjukt mycket till föreställningarna drar igång, igår när jag fick på mig allt smink, kläderna och all rekvisita var på plats låg energin på topp. Då är man i sin roll och det kan inte gå mer än bra!! Första gången jag använder lösögonfransar är nu till musikalen, en otrolig förändring måste jag medge! Har länge gått och väntat tills jag äntligen ska få köpa mitt träningskort och börja träna igen, är så taggad. Men nu har jag fått jobb igen och då är det bud på att ta jobbet så att jag kan unna mig fynd, kan aldrig få för mycket pengar. Kan för den delen alltid träna hemma, men när man har det här träningskortet i handen och dessutom har betalt en summa för det är man aldrig för lat för att dra sig dit och träna. Jojo, vilka problem man har!? Igår fick jag äntligen en ensam stund med Tore då han visade mig lite om hur inspelningen ska gå till så nästa vecka börjar jag med mitt PA på riktigt. Kommer blir otroligt många damputbrott!!

Igår när jag kom hem till Patricia och familjen satt samlad med middagen hade dom ett väldigt intressant samtalsämne. Jag hade ingen aning om att de har biljardbord i fängelset här i Sverige. De får säkert utsökt mat också, inget bröd och vatten som det brukar sägas. Även ett eget rum med tv, skön säng och en kiosk med valbart köp. Ska nästa bli ett stort varuhus eller kanske en sprillans ny "Hemma kväll". Inte undra på att idioter som känner sig misslyckade och inte har något hem går och gör något brott för att hamna på en bättre plats. Hur skulle världen se ut med enbart oskyldiga människor? Gosh, det går inte att förklara mer än att folket hade känt sig som fria fåglar. Ikväll är det genrep med publik från c4, här ska det KÖTTAS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0