~ skön helg


Skolveckan har varit underbart slapp, om det kunde fortsätta så resten av terminen också! I fredes bytte jag från NKB - Musik&ljud-skapande. Vilken lättnad, kommer hjälpa mig på traven till mitt PA också. Fredagskvällen tillbringade jag och far  i mitt rum, ut med det stora skrivbordet och in med tv.n från vardagsrummet, en tvbänk och ett sängbord. Aah, skönt med space i rummet. På torsdag kommer även min födelsedagspresent från päronen - laptop :) Otroligt skönt att inte kämpa med den här sega datorn något mer! Igår och idag var man och köttade på teatern, har provat kläder och fått en del rekvesita på plats. Storyn är så fruktansvärt bra och rolig, besök hemsidan - www.i-hetaste-laget.se & om ni är intresserade av biljetter kan jag fixa så att ni får 80 kr mindre/biljett! Igårkväll låg jag bara hemma i mitt mysiga rum med massor av filmer som jag säkerligen kommer göra ikväll igen, väldigt skönt! Senare idag ska familen hälsa på Husse&Linda som nyss har kommit hem från deras bröllop i Libanon, ska bli kul att få se videon. Tänk, när jag står där och det lilla ordet JA ska förändra mitt liv totalt! Som tur är har jag förhoppningsvis ett par år på mig att hitta mannen som gör mitt JA värt.



Kommentarer
Postat av: ANGELICA

härligt med trevliga helger :P :)

pusspuss!

2008-09-14 @ 17:53:51
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Josse

Saknar dig hun!! När är föreställningarna?

2008-09-16 @ 01:35:39
URL: http://metrobloggen.se/josephinenilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0