~ thriller night

Halva veckan veckan har nu gått, galet! Var i kstadbladets lilla byggnad igår och hälsade på med kstad lucia, blev intevjuvade och fotade - varför ska man söka till kstad lucia!? Svaret på det är enkelt: en otroligt rolig upplevelse! Så jag råder er som är intresserade att söka, jag kommer vara en av dom som sitter i juryn sen :) Idag hade vi PA-dag, kommer bli så kul när jag väl är igång med mitt projekt, har så många idéer som snurrar rundor i mitt huvud just nu som jag måste komma överens med först! Imorrn är det minsan och dag dags för ettorna att njuta av vår show i skogen!! Att det var hela 3 år sedan jag var där, läskigt som tusan. Då satt man i skogen bland alla nya ettor, "blyg och liten". Jag känner redan på mig att detta året kommer gå fort som attan, OM jag längtar till studenten just nu fast jag vet att när jag väl står där på studentdagen med klumparna i halsen och tårarna rinnandes längst kinderna att jag kommer sakna skolan. I det ögonblicket börjar man förstå att det är dags att klara sig på egen hand.. Jag hann en snabb runda förbi replokalen idag där jag mötte Oliver och Hugo, snacka om space och på köpet ett fönster att öppna! Skönt att kunna repa lite när man vill så blir det förhoppningsvis inte krock med något annat. Nej, nu ska jag fortsätta att kötta in texterna till imorrn.
Be aware, jangle in da wood!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0