~ väckt av härligt besök




Idag var det planerat en sovmorgon, typiskt att det ska ringa på dörren redan klockan 11 då. Men glad som en nötkärna blev jag iallfall, kussen o hennes sambo var äntligen på besök. En försenad present fick jag också ta emot, 500 kr på hm. Ska det bli ännu mer kläder i garderoben nu? :s Vi fördrev tiden med att kolla på gamla videofilmer från när vi var små, snacka om att jag fick ångest. Jag vill inte bli äldre, jag vill vara liten föralltid! Något som jag blev arg över var att jul och midsommar var så jäkla bra när jag var liten. Nu är det inte ens några julklappar till julafton och typ ingen sommarmusik under midsommar och vad hände med dansandet runt midsommarstången och granen? Man är väl aldrig för liten för det!? När de drog sig hemåt drog jag mig mot stan och Patricia. Damp och idoltittande, även ett försök med skolarbete men det lyckades inte så bra. Nu sitter man här i sitt ljuvliga rum, allt har nu kommit på sin plats. Far har varit så oerhört snäll och ägnat 2 timmar till att fixa sladdarna fint i ett rör längst väggen idag! Och imorrn är det skola "/



Kommentarer
Postat av: Josse

haha, du får räkna med att du inte får någon sovmorgon när jag är i närheten=) De va kul att träffa dig gumman..Ångest, same here..Uschh..allt va så skoj när man va mindre..De enda possitiva med att tiden har gått är väll att vi har kommit varanadra så nära..Jag älskar dig!!

2008-10-01 @ 10:28:32
URL: http://metrobloggen.se/josephinenilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0