~ BRONK.

Per Lindvall, Sven Lindvall, Staffan Astner - 3 av sveriges bästa musiker. Åter en obligatorisk konsert som för en gång skull gav mig en rejäl show. Dösköna killar, kunde inget mer än le igenom de låtarna jag fick höra. Synd att killarna bara spelade 3 låtar på den 1 ½ h som gick, mest prat som för den delen också var intressant (dock lite för mycket prat). Nej, jag blev faktiskt helt tagen. Det som var mest intressant var när de berättade om deras uppväxt med musiken. Jag menar det var ju minst 30 år sedan.. Att en av dom sprang in i sin storebrors rum varje gång han var borta för att få lyssna på hans skivor och spela på hans gitarr. Att det började där... och att det nu låter såhär:


 Vilket sväng, YEY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0