~ burn baby burn

Va nyss ute och flanerade lite i hammar. Känns som om man är helt ensam i världen när man går ute i det mörka och det enda ljudet man hör är vinden. Ställde mig och kollade på månen en stund. Framtiden är läskig, framtiden är det enda vi kan påverka!!

Idag började jag dagen med ett möte på Qualtiy Hotell. Det gav oss spelningar på hotellet som kommer ha en konstutställning från och med torsdag där Janne Loffe Karlsson inviger det hela. Vi kommer att spela onsdag-söndag, underbart! Imorrn ska pojkarna dra sig hit vid 1 tiden för att repa låtarna till det akustiska stuket. Kommer säkert bli nice. Efter mötet blev det lunch på House Of Bagels med Sofia och Anna och ett hårt medelpass följt av myskväll med flickorna bidrog den här söndagskvällen med. Somnade såklart i den andra filmen. Enligt Anna och Sofia är det helt omöjligt att somna av en bra film. Enligt mig somnar man när man är trött? Det störiga är att jag nu måste ge mig in i den biten som jag har kvar, filmen verkade va väldigt bra. Atonement - kärleksfilm såklart.

Plötsligt blev mitt lov duktigt planerat idag. Innan dess hade jag typ inga planer alls under lovet. Typiskt att det kommer gå så mycket snabbare då.. Men det är bara att njuta av sitt sista påsklov man har på C4 och hoppas på att det blir strålande väder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0