~ home sweet home

Den allra sista ES-konserten ever är gjord. Jag och min ensemble körde en akustisk version av låten Killer Queen. Det är verkligen så att det mesta av det jag kommer göra framöver i plugget är det sista. Läskigt! Nu är det nästa steg som gäller och jag tror att jag gillar det.

En massa prat, en massa kaffe och en massa kortspel har dagen gett mig, jag mår bra med er flickor. När jag kom hem väntade mitt sim-kort på mig. Dock hade inte telenor aktiverat det ännu så jag fick sitta med telefonen i luren i en halv h innan de kunde hjälpa mig - inget tålamod. Men nu finns jag tillgänglig på mobilen med samma nummer. Majda skrämde livet ur mig och ställde en massa läskiga frågor på sms för att veta att det var jag, idiot! Ikväll har jag spinnat och gått en skön runda med Johanna i hammar. Den enda tjejen kvar från hammar, alla har flytt till stan. Var hemma själv ett tag idag. Det var döhärligt. Det fick mig att längta tills jag flyttar till eget. Inreda min egen lägenhet, komma hem utan en massa prat. Ett stor steg! Jag är dock lyckligt lottad att jag enligt mina föräldrar får bo kvar hemma tills jag blir 95 år! Vissa ungdomar måste antingen flytta till eget eller hjälpa till att betala hyran när de blivit myndiga. Har inga planer på att flytta hemifrån på ett bra tag iaf, jag trivs hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0