~ I can't hear the water, how does it flow?


Puh, nu är mitt sista NP ever gjort. Sitta i en aula från 8-13, 5 h. Knappast tänkte jag igår, blir väl en 2 h tills jag blir klar. Jag satt bannemajj till 12.30!!! Gud va tiden går snabbt när man väl sitter där, jag skrev för en delen inget avancerat heller.. Solen sken fram när jag var päväg hem från skolan, underbart. Möts av mormor och josef när jag kommer innandör dörren, jag blir alltid lika glad. Nu är det ståhej i köket, god mat väntar.

Något annat som väntar är spelningen ikväll. OM jag är taggad, skrika igenom 8 låtar är inte helt fel det. Ska vara på plats 18 för soundcheck, sen spelar vi någon gång vid 22-22.30!! Även en kvinna från quality hotell kommer dit för att snacka med oss om en spelning. Jäkla kul o ha ett band egentligen, sjukt att vi alla har gått i samma skola men inte tänkt på det. Eller jo, för 3 av oss som gick i samma klass. Men inte alla tillsammans! Vi ses kanske ikväll då. Rock it..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0