~ I couldn't help but wonder

.. Carries alla frågor från Sex n the city. Man borde räkna hur många gånger hon egentligen säger den repliken under alla avsnitt. Det ska jag räkna ut någon dag! Efter ensemblen idag satt jag och väntade på Hampus i 2 h i skolan innan vi gick hem till Jossa för chokladkaffe och sex n the city. Frågan är hur jag kunde få 2 h till att jag endast kopierade ett par papper när uppsatsen i psykologi ska vara inne imorgon. Istället sitter jag nu här i sista minuten och gör den. Jag måste erkänna att det ändå är fruktansvärt mysigt; sittandes i min säng med laptopen på benen och en stor kudde bakom min rygg där även en liten lampa lyser upp det jag behöver fokusera på. Nåja, jag och bara jag i mitt rum med ett arbete. Det blir bäst så! Kunde nästan inte lägga ifrån mig boken om Aspergers syndrom innan, det blev så jäkla intressant till slut att jag gick in på avsnitt som jag inte behöver fakta om. Delvis kan det nog ha och göra med att min bror lider av störningen. Känner igen så mycket av det som står i böckerna.

Nej, en paus från uppsattsen i 40 minuter med AA innan jag ger mig på den igen sitter fint nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0