~ korv med bröd


Det blev en mysig stund i tparken med Pat där även Elina joinade oss! Vi satt där ett tag och beundrade livet. För visst är det underbart? Därefter drog jag mig till skolan för min enda lektion, om man nu ska kalla det lektion. Började en halv h senare med att övertala Tore att släppa ut oss i det fina vädret istället. Det löste vi snabbt och enkelt :) Vid 5 var jag, Hampus, Sebastian, Frida, Josefin och Pette hemma hos mig och grillade för fulla grodor - då jag för första gången fick vara med om en stöt, jäkla grillgaffel. Pette gav sig även på en delikatess (?) av alla resterna som blev kvar. Jo, det såg proffsigt ut iaf.. Därefter blev det jordgubbar och lite spel samt talang 2009 innan vi drog oss in till stan. En stund på O'learys med en gubbe som försökte med sina två raggningsrepliker "vill du ha dina ägg befruktade eller knäckta imorgon bitti?" och "jag har en dubbel mp3 spelare hemma". 43 bast och kommer med så dåliga raggningsrepliker, skärpning skärpning! Väl hemma blev det inte godnatt förrän runt klockan 5 på morgonen. Alla var på damphumör, slutade med att jag och Elina fick sängen, Hampus madrassen och stackars Sebastian sov på golvet...

Imorse steg jag upp först av alla, pigg som bara den 9.00! De andra kom efter med en h då vi gick till matöppet för att köpa frallor. Efter en mumsig frukost drog alla hem och nu väntar jag på att pappa ska göra sig klar för att handla grillat. Ikväll blir det nog bara film o mys, lär vara asseg eftersom jag bara sov ynka 4 h idag! Njut av vädret, folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0