~ misery!

Min självidisciplin ligger så lågt ner den kan komma, inget plugg för min del idag heller. Vad hände med lovet? Idag var mitt gudbarn med familj på besök + Husse & Linda. Även Lindas mage har växt enormt. Ih!! Efter att Jossan skickat ett mail på facebook om glass i Åhus ringde jag direkt upp henne. När Nicole (mitt gudbarn) kommer in i mitt rum och frågar var jag ska (eftersom jag gör vid mig) berättar jag att jag ska till Åhus. Då säger hon att hon också vill till Åhus och till mitt svar säger jag "Det får du när du blir äldre". När vi sedan sitter vid bordet frågar far Nicole vad hon vill göra när hon blir stor. Förvånasvärt får han tillbaka ett svar som låten ungefär såhär: "Då vill jag till Åhus". Jag dog :)

Vid 6 kom Jossan och hämtade upp mig, vidare mot Åhus där vi letade efter någon som ville sälja glass till oss. Vid bryggan fann vi det öppet, en snabb runda ut på bryggan med glassen i handen. Ja, sommar - du är så välkommen så! När vi kom hem till Josefin blev det en thrillerfilm vid namn Misery. Jäkla pscycho bitch som var med i filmen. Galet att det faktiskt finns sådana människor i vårt samhälle. Väl hemma kom jag nyss på mig själv med att jag inte har någon mobil att sätta alarm på. SKIT! Finns det alarm på datorn? Inte vad jag kan hitta iaf. Jag gick ner och hann skriva 4 lappar med texten "VÄCK MIG DIREKT (jag har ju ingen mobil) / Din dotter" innan pappa vaknade och kom in i sitt kontor helt förvirrad!! Ehm.. Väckte jag dig pappa? Tydligen går jag som en björn även när jag försöker smyga.. Problemet löst och nu ska jag ge mig in på ett O.C avsnitt innan jag somnar. Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0