~ needles to say..


Såpp, då var det över med spelningarna på hotellet. Tradigt värre. Nu får jag återgå till plugget - ångest! Igår hade vi det jättemysigt hemma hos Oliver. Bjöds på marängtårta innan vi slog på filmen De ofrivilliga. Oliver hade rätt, filmen kändes så.. äkta! När filmen tog sitt slut blev det en del deeptalk innan vi bedrog oss hem runt 2-tiden. Idag var som sagt den sista speldagen för oss. I pausen tog jag en 2 h lång fika med Anniela och Sofia och inte nog med att pojkarna ska klanta till det då. Simon trampade isönder min micksladd så de hade fullt upp med att galet leta efter en ny. Till den sista spelningen kom Kalle förbi, hela bandet på plats. YEY! Ikväll tog jag mig i kragen och kollade på The Piano. Jag blev helt tagen. Helt. Att kärlek inkluderar från de värsta till de bästa känslorna är helt sinnes..


Bandets myspace är nu redigerad och välkomnar nya besökare - SquashClub




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0