~ ödet vill mig något ont

Lovet fram tills onsdag natt har bokstavligt talat varit underbart, synd att det inte kunde fortsätta så.. Banken med flickorna, mysutgång med endast 1 öl för min del. Då kan man fråga sig varför min mobil helt plötsligt inte fanns kvar i min väska längre efter att jag gått av dansgolvet. Dö!

Igår fick pojkarna stå ut med min depression över mobilen från klockan 9-16, stackarna. Efter att jag följt med päronen in till stan för att hitta en present till josephine (fortfarande deprimerad), tar pappa mig i armen och går raka vägen mot telenor. Verkligen surt att pappa måste fortsätta betala av telefonen i 1 ½ år till men det stoppade inte honom ifrån att kolla efter en ny till mig. Jag blev ganska ställd, trodde att han skulle bli megabesviken på mig. -Hur kan du älska mig så mycket, pappa? -Jag har bara en dotter och jag vill inte se henne deprimerad.
 
Vid 18 körde vi mot mörrum till Josephine och Tobias. Älsklingen fyller 23 hela år idag och bjöd över släkten på påskmiddag samt firande av hennes födelsedag. Gud som magen har växt, blev så otroligt paff. Efter en mängd med käk blev det en runda inom mormor innan vi begav oss hem. Idag är det dags för åter en spelning på Quality Hotell. Runt 16-16.30 sätter vi igång. Imorgon och på söndag kör vi klockan 13 samt 16. Som belöning får vi äta av hotellets goda påsk-brunch, mums! Så, som Oliver uttryckte det så fint "Kom och lyssna, njut av konstverk och snacka skit med världens grymmaste band!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0