~ påsklov!

Måndag:
Efter repet tog jag mig till Degeberga där Patricia och Elina väntade mig. Under kvällen blev det grillning, efter letande efter en grill fann vi till slut vår plats vid scoutstugan. Ebba, Rasmus och Emilia joinade oss och grillandet tog sin plats. Höga lågor vid elden-krängande av pastasallad-hamburgare-korv-kyckling-massvis av kaffe-lekande hundar-dampande = mys på hög nivå! När det började mörkna och det kalla vädret tog sin plats drog vi oss hem till Patricias lilla lya där det blev filmen "Vad kvinnor vill ha".


Tisdag:
Började dagen med en frukost vid Forsakar. Det blev en hel del med deep-talk där vi delvis hade ett gott skratt åt varandras kärlekshistorier och kom fram till att vi avskyr dramatiska kärleksstunder!! När vi kom tillbaka till Pats lya blev det dans och videoinspelningar, gäller att leva loppan när man fortfarande är ung ja!


Vid 2 tog jag och Elina bussen in till stan, satte oss en liten stund i t-parken innan vi skildes åt. När jag kom hem var det snabbt på cykeln till träningen och vad händer om inte punka på den jäkla cykeln. Ja, det var bara att bita ihop och leda cykeln.. Väl hemma hoppade jag snabbt in i duschen innan Sofia, Anniela och Anna plingade på dörren. Ryggbiff och potatissallad med gott tillbehör - inte blev vi mätta på det. Eftersom det var kyligt ute bestämde vi oss för att köra till matöppet. I sista sekunden ändrade vi riktning mot Maxi för att hinna lyssna på Annielas remixer av hennes låt stripteaser. 8 bananer och 400 gram marabou choklad senare var vi så mätta att vi satt och klagade över hur mycket vi ångrade käket. När pojkarna kom vid 21 fick flickorna bege sig, repning av låtarna igen - att akustiskt kan vara så härligt.

Onsdag:
Idag vill vädret oss något ont, tradigt! Men stan blir det iaf, där jag ska träffa Anna. Senare ikväll är det planerat Banken med flickorna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0