~ rockstar

Det är då inte helt fel att leva lite rockstar-life! Hotellfrukost för oss idag, därefter körde vi igång med en insatt spelning klockan 11.30, därefter utsökta pannkakor följt av spelningen klockan 13. Därefter stekte vi rundor på stan!! Jag hittade brillor till 2 av grabbarna så de kunde steka med mig, dock äger min fars ungdomsbrillor från Libanon allt. Den sista spelningen drog vi igång 16 sen lämnade jag roddningen åt grabbarna för att dra mig till kyrkan.

Imorgon är den sista dagen vi spelar. Tråkigt, för jag trivs där uppe på scenen i grands nattklubb med det akustiska stuket. Gäller att kötta låtar till Barbackarock den 6 Maj hädanefter!! Men imorrn är då den sista dagen att mingla rundor bland konsten och lyssna på oss, vi spelar: 11.30, 13.00 samt 16.00! Snart kommer Simon och hämtar upp mig, mot Oliver för att se en fruktansvärt bra film (enligt honom). Upp till bevis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0