~ save it..

Och dagarna gick..


Torsdag: Dags för ES 3.orna att åka till Danmark och Louisiana för att se konst! Jag och Elina gjorde allt för att folk skulle störa sig på oss under bussresan, inte lätt att göra sig sysselsatt. Konst är inget jag frivilligt tar mig tid att kolla på men utställningen var faktiskt fantastiskt. Max Enrst verk var väldigt brett, det gillas. Annars var det fint väder och backen som låg brevid cafeet var platsen alla spenderade mest tid på. Barnen roade oss med att slänga sig nerför backen, förvånar mig att ingen bröt nacken. Efter att ha njutit i 3 h var det dags att dra sig hemåt igen! I bussen hem var man nu väldigt varm och trött= damp på galet hög nivå.

Fredag: En kort skoldag som följdes av en fika i tparken med Hanna, mycket att ta igen - mycket prat. Därefter åkte jag hem för att sedan bege mig till Teatern med mamma för att se musikalen Spring Awakening. "Spring Awakening är en kraftfull och poetisk musikal om hur det är att vara ung: Känslostormar, sex, passion, rockmusik, prestationsångest, oförstående vuxna..." Onanerande skådespelare, sexscen med en naken rumpa samt stark härlig musik. Jag gillade den skarpt!!

Lördag: Majda behövde testpersoner för sin utbildning och erbjöd sig därför att ge mig massage i 1 h. Jag har aldrig fått riktig massage tidigare så det var verkligen superskönt. Vid 6 begav jag och Hampus oss till Frida för en myskväll. 10 pers och en kväll= grillad mat-kub-brännboll-chamli fast i en gunga-fruktsallad-chips-familje geni.. Kvällen tog inte slut vid 1 då jag, Hampus, Josefin och Jens drog oss till stan. Josefin gick en snabbrunda hem för att hämta sex n the city boxen, vidare mot mig då vi slog oss ner i tvrummet och fortsatte kvällen med avsnitt efter avsnitt. Jag somnade dock ganska snabbt.. som vanligt.

Söndag: Idag blev det åter några avsnitt innan vi drog oss in mot stan. Jag gick vidare till Oliver där vi gav oss på en ny låt, underbart! Den 6 Maj närmar sig (vi spelar på barbackarock 21.30)! Hängde med Majeed och Jonas i stan när vi började bli klara. Pizza i tparken och en massa snack, intressant när man kommer in på den djupa delen av snacket med killar! Nu väntar jag på att pojkarna ska plinga på dörren, filmkväll med bandet blir det av den här söndagskvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0