~ sunday morning


Jäkla helger, bara springer iväg från mig trots att jag inte gjort något särskilt. Eller.. räknas en roadtrip till olofström? Fredagen den 13.e var planerat och det var endast i olofström filmen gick. Philiph, Håkan, Hampus, Josefina och Hanna + jag i en rad i bio-salongen. Mysig liten bio, ljudet var på topp och det gillas. Jag låg nästan på golvet till slut!! Men filmen var riktigt bra, några skrattattacker emellanåt men jag har ju en speciell humor jag. Innan bion lekte vi av oss på Olofströms nya lekplats, jag kände mig mer som en mamma som gick runt och lekte paparazzi!

Igår cyklade jag till spinningen klockan 10, superskönt! Därefter blev det en mumsig glass på stan med Jossan och Therese. Synd att det blåste så mycket annars hade det känts som summer 09 var här. Väl hemma slappade jag bara med kinamat och kina puffar. Snart ska jag dra mig till Önnestad och Elina, se vad busfröt har hittat på nu när hon har varit själv hemma hela helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0