~ drivans blommor smälta ned och dö..


Nu har jag hamnat där igen - fast i O.C och förälskad i Seth Cohen! Låg uppe halva natten igår, kunde inte sluta titta på avsnitt efter avsnitt trots att mina ögon ville slockna. Nåja, en stor kopp kaffe räddade dagen. Under rasten gick jag och Elina till h&m för att prova kläder. Typiskt att jag hittar så mycket nu när pengarna rullar in på kontot imorgon. Jag måste hålla i dom denna månaden!

Efter skolan gick jag hem, superskönt nu när solen steker. Passade då på att plocka all ogräs från framsidan. Från början var jag jättefokuserad och drog väck minsta lilla gröna, mot slutet fanns det ingen ork kvar till att vara så petig. Men det får duga! Valborg imorgon då ja. Vilka minnen jag har från valborgsfiranden. 2 av dom satt sina spår och kan man tänka sig att händelserna var sig lika - galet! Imorgon finns det bara en plats, därefter är det impuls som gäller. Jag hoppas att det blir bra. Det ska bli bra. För jag firar ju med vännerna som ger mig den bästa energin som finns <3




Imorgon är det dags att välkomna våren i Radio Kristianstad P4, runt 09.45 ^^.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0