~ beat my lover

Det va väll galet vad snabbt helgerna ska gå!! Fredagen blev det pizza och mys med pojken. Den regniga lördagen bestod av en vandring på staden med 20 min stopp på open sun för näsblodspaus, usch! En 2 h lång runda med molly innan vi gav oss på skräckfilmen med hela S familj, helt psykad film. Sen blev det söndag och helgen tog slut. Dock har det varit en ganska stressig dag då jag började packa mina saker idag. Inte var jag beredd på att det skulle bli så mycket som skulle följa med mig. Nåja, anlände här i markaryd vid 16 och blev väldigt glad när jag fick syn på att endast jag och Dennis delar hall - awesome! Jäkla tur att jag har två garderober säger jag bara!!!! Nu är det dags för mig och Dennis att ta en sightseeing innan det är dags för att mysa järnet framför tv.n. Jag kommer nog att trivas här =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0