~ bonda..

.. är ett nytt ord som vi har fått lära oss av vår mentor, ordet betyder då ungefär lära känna varandra. Igår var det en riktig bondar-dag som började med en del lekar. Vi fick även ut vårt schema som ser lovande ut. Fika är tom inskrivet i schemat och de menar med att det är fruktansvärt mysigt om de flesta kommer till fikan, med andra ord är fikan nästan obligatorisk. Bortsett från fikan börjar jag 15.20 på tisdagar och är helt ledig på fredagar, onsdagar&torsdagar är dessvärre pain in the ass. Vid 13 begav sig hela skolan till halmstad för att bowla. Märktes väl att det var ett jäkla tag sedan jag spelade sist. Otur i spel, tur i kärlek - fantastiskt att det sistnämnda då stämmer för mig :) Bussresan hem var en väldigt lång skrattstund, passade bra med ett f&s pass när vi kom hem så att jag fick sprattla bort all skratt. Mot kvällen kom dock skratt attackerna tillbaka då vi spelade rappa kalja. Mina mackaroner med vegeta blev en succé enligt folket!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0