~ can't get you off my mind!

Knäppa timmar bara flyger iväg. Kräftskivan hos S var mysig, mindre kul att jag fick kramper i magen mot kvällen men har man en mysis brevid sig dras tankarna till någon annans famn! Söndag blev det en tidig grillning hos oss innan det var dags att bege sig mot markaryd. Väl i markaryd var det direkt till eken för att repa igenom vårt projekt för sista gången. Därefter lite deeptalk för att få reda på helgens bravader!!

Idag var det först lite sång i helklass innan vi drog igång redovisningarna. Det var sjukt roligt att se allas projekt om minst lika roligt att spela upp det. En rytande bitch fick sig en syn i vädret, älskar. Efter lunchen satt jag och Jonathan i min lya o sjöng lite italienska, eller snarare ett försök till italienska med Andrea Bocelli ft. Celine Dion och Eros Ramazotti ft. Anastacia. Gav resultat till rösten då jag fick hosta mig igenom lite av min låt till sånggruppen. Men vad kan gå fel när man sjunger Whitney Houston? Skapandelektionen ägde rum, jag fortsatte med bilden som numera är klar för att sättas upp på väggen. Efter den sista lektionen blev det 2 h köttande på gymmet, första gången natalie stiger in på ett gym.. Det var gött. Görs om imorgon! Resterande av kvällen har jag varit i svalgården at jossas place, duetten måste sättas till torsdag och nu har vi äntligen en låt redo..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0