~ dessa minnen

Dan, sång och teater - vilken underbar dag ja! Förmiddagen gick åt till att förebereda vårat projekt, det börjar närma sig nu.. Efter fikat gick vi igenom lite av vad vår krogshow kan handla om och nu har vi äntligen ett tema bestämt och vilka som ska göra vad. natalie chamli= klädfix, spännande. Efter lunch var det dags för mickteknik då vi i halvklass fick framföra en valfri låt. För min del blev det min älskade "take me or leave me", duktigt härligt att showa med den. Nästa  vecka ska vi sjunga duetter i helklass - äntligen ska man få höra alla i sin klass uppträda! Därefter gick halvan vidare till dramalektioner (kan man tänka sig att min dramalärare har dejtat Prince i 3 dagar på Gran Canaria för några år sedan, staus?) med knäppa övningar som vanligt. Den sista timmen på schemat var dans och vid 18-tiden tog jag mig hemåt, väl hemma blev det kinamat med S. 

Igår träffade jag Jossan för en powerwalk följt av vår underbara pasta. Vid 20 kom Julia, Julia som jag inte umgåtts med sen i 9.an.. Man kan ju lätt säga att det blev en massa massa massa prat om minnen och diverse. Gick igenom varenda person av vår högstadie samt lågstadie klass. Jag har dock inte så många minnen från lågstadietiden, sorligt nog. Men J&J fick mig allt och minnas det värsta ;) Hemma runt 3 på morgonen!! Nu väntar jag på att baby ska vakna så att vi kan dra oss in mot stan och ikväll är det kräftskiva hos S place.


minnen...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0