~ det var den helgen

En långhelg som gick snabbare än någonsin! Baby kom hem i torsdes då kvällen bestod av grillning och sunes jul. Fredes bar det av till stranden därefter tacos och en vandring i hammar. Gick förbi området där vår gamla marklägenhet är, eftersom området ligger på andra sidan hammar är det inte ofta minnena dyker upp. Får låta minnena stanna kvar på andra sidan, galna tider. Lördagen var kommen och rep klockan 12 var planerat, körde igenom alla våra låtar för att sedan köra iväg till hässleholm för spelning. Hela bandet på plats, sista spelningen i sommar och vi köttade för varandra. En liten vandring i hålan innan vi begav oss hemmåt igen där jag och S stressade i 1 h för att hinna med bussen till åhus för Helles förfest. Inte ett dugg förvånad av att bussen var försenad med all stress... Har jag nämnt att jag hatar bussar? Väl i åhus gick timmarna snabbt för att vi skulle röra oss mot m&m, att det skulle vara så mycket folk var jag inte beredd på. Usch, gick knappt att dansa - gick knappt att stå ute för frisk luft, dock gick det förjäkla bra att dansa i sanden med härlig dunka dunka musik. Det är livet! En taxiresa hem som förlängde vårt liv några timmar.. Upp tidigt på söndagen för att åka med S och hans familj till stranden följt av glass på glassbåten. Helt sjukt slitna tog jag o S en halvtimmes tuplur när vi kom hem innan det var dags för mat, har nog aldrig somnat så snabbt som då. Sen var det hejdå och hej "rädda världen"!! - Det var den helgen..

Skönt att inte börja jobba klockan 23 igår japp. Blev gottis i sängen med One Tree Hill och en perfect sömn. Idag går tiden snabbt ändå, har varit inne och fikat med Majda och Claudia. Senare blir det en promenad med Jossan! Dags att njuta av sista veckan, söndag blir det flytt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0