~ fjärilsmys

Bondningen i fredes var välbehövd då vi fick ställa oss 6 pers framför alla andra och leka jukebox. En i publiken bestämmer vem som ska sjunga genom att rikta en fjärrkontroll mot en, räddaren i nöden - barapapapapapa! Hemkommen vid 17 och någon h senare följde jag med baby hem till honom där vi käkade och mös. Mot kvällen blev vi ganska rastlösa, varför inte lite singstar? Sooom jag ägde dig ;) Lördagen bar det av mot city med mor, handlade lite smått o gott till rummet och en fika på det och vidare mot S för att fira hans mor. Mot kvällen blev vi rastlösa som sist, döjobbigt när man är rastlös men inte orkar hitta på något för krävande men det klarade sig bra ändå med en långpromenad mot fjälkinge. Därefter drog vi igång den enligt S läskigaste filmen - The Shining. Fick ett antal knuffar för att inte somna under filmen, mot slutet dog jag och "missade det läskigaste". Javisst! Idag har jag åter packat, nu har jag nästan alla mina kläder här och med prydnader, gardiner och saker på väggarna är det urmysigt i mitt rum. Gäller ju att trivas som fisken i vattnet. Imorgon kör schemat igång och jag är taggad till tuusen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0