~ hold on.

NU har jag sommarlov. Att jobba natt hela sommaren har varit ganska tufft, men natten har haft sina roliga stunder. Att de sista 3 dagarna man jobbar ska gå långsamt är förutsägbart, men extremt långsamt då endast 2 maskiner är igång var lite o ta i!! Igår kom Pocke tillbaka, 1 person mindre o göra = fördriva tiden genom att göra en kortlek av kartong!! Men nu är det slut på jobbandet, nu ska jag försöka gå tillbaka till det "vardagliga" livet, dvs sova under natten. Timmarna då jag har varit död har fört med sig en förälskelse i One Tree Hill (jag vet att jag är efter), inne på 3.e säsongen nu och ska hinna med den 5.e tills den 6.e kommer ut i höst. Jag klarar nog det japp!

Så.. eftersom det inte är jobb ikväll blir det istället en mysig utgång. Anna kommer strax hit, vad passar inte bättre än 2 flickor som inte pratat ut på ett tag i mitt prinsess-städade rum - jag har tom tänt ett x antal ljus för att få upp en extra stämning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0