~ i am made of you


välkommen till världen, Melissa.

Då var det uppe med tuppen igår, redan klockan 7 för att ta tåget till mormor en h senare. Det var mysigt, bara jag och mormor klockan 9 på morgonen sittandes ute på balkongen och prata ut. Därefter bar vi av mot lönsboda för att hälsa på morfar vid graven, att det verkligen har gått exakt 5 år sen han blev en ängel igår. Det är sjukt! Sen åkte vi rundor i lönsboda, kollade in mormor&morfars gamla hus och allt omkring - vilka minnen, vilka minnen. Hälsade även på Linnea (morfars syster) som skulle proppa mig full med kakor. Ja, om alla kunde vara så generösa. Även om vi inte träffas så ofta eller rättaresagt jag besöker dig så ofta ska du veta att du är väldigt speciell mormor, tack för att du finns!!

När jag väl kom hem åkte jag med mor till Linda och Husse för att hälsa på deras underbart söta Melissa. Jag dog! Hur söt får man vara? Spännande och se hur hon kommer se ut om några år.  Mamma tyckte att jag var asful när jag föddes, men allt kan hända efter några år. Inte sant!(?) Efter besöket drog jag mig mot Kalles för hans avskedsfest. Kan man tänka sig lilla Kalle i stora Stockholm, jobba nu hårt i 5 år pojken. Titt som tätt kom Oliver och Hugo också in bland människorna. Jag kommer verkligen sakna er alla, det är förjäkligt att alla ska flytta. Men reunion med bandet till jul hoppas jag.

Nu ska jag umgåsa med libaneserna innan de åker tillbaka till Libanon. Åh, en månad i Libanon hade inte skadat nu! Därefter ska jag träffa Jossan en stund innan S kommer hem och tar en paus från "rädda världen"!! Vart tog veckan vägen??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0