~ kylskåpet, räddaren i nöden..

Jag och Dennis fick besök runt 22 igår. Två killar som gick runt och knackade dörr för att hälsa på alla internatare! Vi följde därefter med dom en runda för att hitta till Josefines. Väl där stannade vi ett tag för att prata innan vi begav oss runt i området. Inte så mycket att se när det är mörkt men att simhallen har en stor vattenrutschkana la vi märke till! Flykten från hönsgården blev filmen, därefter följdes Janne Långben. Jag somnade, inte konstigt med tanke på att klockan visade sig vara 02. Jag får äran av att väcka Dennis varje morgon, att jag ska väcka honom genom att rycka upp dörren var han nog inte beredd på - vad ska man hitta på härnäst.. Frukost, lunch och samling klockan 1. Fick en rundvisning med klassen och en fika på det. Därefter gick några av oss vidare mot byn. Markaryd kan nu sammanfattas; Pizzerior, frisörsalonger samt bilaffärer. Vidare mot ica för att handla lite middag, idag ska nämligen Dennis få smaka på min och Jossans goda pastarätt. Jag och D behövde aldrig gå tillbaka hem, istället kom hans far och hämtade upp oss - för vi har fått ett kylskåp i hallen. Underbart, underbart! Har även hunnit med att möblera om i mitt rum, här ska det vara på mina villkor.

Vad kan man säga.. Första dagen i skolan, ett år av musik, dans och teater. Det är bara att mata och mata. Fick reda på att det blir extra mycket av danslektionerna i år och mycket paljetter samt glitter till vår julshow då det är 10års jubileum!! 1 år här kommer att gå hejdundrans snabbt men det kommer garanterat bli ett år att minnas..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0