~ natalie utan h

Igår lekte jag frisör och färgade Anjas hår, förutom att jag spillde färg på min tröja samt golvet gjorde jag nog bra ifrån mig. Det blev riktigt frääsigt!! Därefter var det mys i sängen med en del deep-talk innan Dennis och Jonathan kom inklampandes och förstörde stämningen något. Någon minut senare knackar det på dörren och där står festfolket och skriker "är det feeest eller", därefter försöker de sälja klädhängaren från köket för 50 spänn. Galet folk = mer kul. Upp med tuppen klockan 7 idag och väckte D genom att slänga en kudde i ansiktet på honom =) Frukost och info i ett x antal timmar varav 1 ½ h bestod av brandinfo - det tar 3 ½ min för ett rum att brinna upp, är det inte sjukt? 3 ½ minut är ingenting!! Efter all info drog vi oss upp till dagrummet och kollade på barnkanalen, faktikst väldigt roande. Eftermiddagen bestod av 3 punkter: Tipsrunda, fotografering samt skratt i eken (dramaövningar). Annars har vi gått till byn för lite handlande, lagat mat och segat. Nyss fick jag förfrågan om att leka frisör igen, blev utväxten på Nathalies hår. Snart ska vi bege oss in till D rum för att checka film (han har dvd) eftersom han är någon annanstans. Vi har möblerat om hans rum för att kunna sitta bekvämt i sängen och checka film, ska bli roligt att se hans reaktion när han kommer tillbaka..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0