~ som pannkakor med varma hallon

En 2 timmars lång runda blev det med J igår. Om man kunde disskutera och berätta så mycket som vi gjorde för varandra igår för sig själv, då hade jag gått en powerwalk varje dag! Det finns ingen bättre njutning av maten än när man är superhungrig och helt slut. Matlagningen igår bestod av pasta, purjolök, färska tomater, crème fraiche fetaost & soltorkade tomater samt bacon. Den rätten ska jag definitivt göra om! Därefter blev det ett jäkla skrattande med Johan Glans på dvd, herrejisses, inte trodde jag att min humor skulle ligga på den nivån - det är bara o gå och bajsa så löser det sig. När vi hade skrattat oss mätta gjorde vi iordning efterätten - marängsviss. Sist jag krängde i mig det var när jag gick i 9.an och att det ska gå ytterligare 3 år innan jag ger mig ann det är inte omöjligt. Woah, verkligen mättande men underbart mumsigt.

Idag gick vi upp och gick ytterligare en powerwalk då vi gick inom mig för att hämta föräldrarfällan. När vi kom tillbaka till J blev det pannkakor med varma bär och vaniljglass, chokladsåsen var verkligen inte en höjdare! Därefter var det dags för föräldrarfällan. Om jag var slut. Sov hela filmen minus 30 minuter!!! Nu har jag kommit hem och det är dags för en kväll med mig själv och One Tree Hill såklart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0