~ the party is going overboard

Det blev en lång powerwalk med deep-talk för mig o J igår efter vårrularna, därefter väntade en väldigt sommrig fruktsallad.. När jag kom hem runt 2 var tanken att jag äntligen fick sova tidigt, tills jag la mig i sängen och inte kände mig det minsta trött. Ah, om jag slår på en film så somnar jag direkt - det gick inte. Låg och tittade på film till halv 5 på morgonen!! Jag har verkligen vänt på dygnet helt. Så, det blev en väldigt lång sovmorgon för mig idag med. Senare mot kvällen följde jag med farmor, faster och far till skogen för en mysig stund. Hade köpt med oss crème brûlé med smak av choklad samt caramel. När jag skulle smaka en sked med caramel åkte den ur så snabbt jag kände smaken. ÄCKLIGT, ÄCKLIGT, ÄCKLIGT. Jag har nog aldrig smakat något så räligt i hela mitt liv. Antingen var den gammal eller var den.. helt enkelt ÄCKLIG. Jag kunde inte sluta återberätta smaken tills far sa åt mig att knipa igen. När vi kom hem fick jag lära mig baka franska kakor vid namn petit four, definitivt godare.. Nu sitter jag här med filmen Donkey Punch och en liten godispåse (ja, liten) för att inte somna till filmen. Är den så bra som jag hört tro? Låt mig se..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0