~ jullov!

Även bloggen har tagit jullov. Det har nu gått 10 dagar sedan vi hade julavslutning i Markaryd. Produktionstiden har verkligen tagit kål på oss alla, får hoppas på att lovet gör en utrensning av både kropp&själ. Jajamen. Förra veckan var det fritidsledarnas julspex, mys med klassen (julklappsutdelning) - tack för blockflöjten, julbord i matsalen där vi bjöd på vår ris a la malta-låt och avslutningsvis julavslutningen. Underbart skönt att vara hemma. Träffa familjen, vännerna och min pojkvän. Jag försöker njuta så mycket jag kan för när skolan börjar kör vi igång med 3 hårda produktionsveckor. Längtar till föreställningar, hela 11 stycken står och väntar på oss..

Julafton har passerat förbi. Detta året var även min kusin, Bilal, från Libanon med oss. Vi åkte inom kusin vitamin för en glöggpaus vidare till mormor där all mat väntade. Ja, all denna julamat. Kvällen spenderades med baby och ett break för midnattsmässa med mor. USB <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0