~ my arms around you

Ingen vidare sovmorgon i lördes för klockan 10 var det samling i eken. Repen fortsatte, nu med fokus på Vinterrevyn. När klockan slog 17 skulle vi alla samlas i kulturhuset för att förbereda allt inför föreställningen. Önskar att jag alltid kunde känna den känslan som jag kände innan showen. Mor, far & S var påväg, sista föreställningen och jag visste att alla skulle ge järnet!! Där tog krogshowen sin sista plats, allt slit var nu till sin nytta och över. Efter showen skulle vi alla hjälpa till med att rigga ner och städa undan överallt. Väl hemma var det dags för pizza i svalgårdens kök, efter pizzan tog jag och S ett break för mys innan vi drog oss upp till gillestugan för att checka in festen. Vissa gick hem 2, vissa gick hem 6 och grannen min sägs vara hemma halv 8.




Igår vaknade jag upp sjuuk. IGEN? Jäkla immunförsvar. Jag hatar dig! Så, idag har dagen varit fruktansvärt seg för min del. Har gått runt med en toalettrulle i väskan förebredd för snorungen. Lussade på två ställen idag, därefter har jag tagit plats i systugan, tappat min bricka med två glas varav ett fyllt med mjölk i matsalen - tack för applåderna, mer systuga och ett break för att åka till konsum och handla julmust avslutandes med rep i eken.. Vinterrevy. Vinterrevy. Vinterrevy... 



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0