~ balklänning: done!


Åh, bara satt och log under hela filmen igår. Jag vill också byta hus sådär. Om jag nu skulle hamna i en liten stuga där staden visar sig vara ganska död vill jag att en charmig snygging som Jude Law ska besöka mig - Jo, dream on. Idag började jag dagen med en sånglektion hos Ingvar, gick igenom sångövningar i över 40 minuter, superskönt eftersom det var ett jädra tag sedan. Därefter var jag på musikalförberedande lektionen i ngn h för att gå igenom manuset. Min ångest över balklänningen försvann sedan snabbt efter 20 minuter i affären. Kan man tänka sig. Körde dit i hopp om att de skulle ha en ledig tid för mig och en halv h blev min. Jag trodde jag skulle få beställa en ny tid för så kräsen som jag är när det gäller kläder, och nu framförallt till balen, trodde jag inte att jag skulle klara mig under en halvtimmes provning. Men det gjorde jag och det är underbart skönt att det nu är ur vägen! Kom nyss hem från ett träningspass som innehöll 2 låtar med Anastacia. Hennes nya album är så jäkla bra. Inte tala om hennes röst, så unik och speciell. Hon borde ta sig till Europa för en konsert tycker jag, då är jag först med att beställa biljetter! Imorgon har jag endast en lektion vid 2, innan dess - en fika med Anna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0