~ hit me with your best shot


Fredagen var underbart slapp i skolan, slutade 11 istället för 3 :) Vid 5 åkte familjen till Näsum för att gratta min kusin som fyllde 20 år! Detta låter sjukt, men har inte varit där sedan 1 år tillbaka. Dock kändes det inte så när jag väl var där. Fick träffa älskling josse också och om 1 vecka befinner jag mig hos dig i ditt hus, det ska bli mysigt. Förfestade lite smått där, kom till stan där jag fortsatte förfestandet med några flickor som följdes av Grand. En fin kväll bortsett från den fruktansvärda skoskaven (fick stoppa papper i skorna pga att de blivit för stora). Varför blir skor för stora? Jäkla onödigt. Lördagen bestod av rep och melodifestivalen - Goo Emilia! Idag har jag också repat halva dagen. Det är till alla hjärtans dag konserten. Så ni där ute, singlar som upptagna, borde ta er till konserthuset på alla hjärtans dag klockan 18.00 för en mysig konsert. Tänk att det t.o.m är gratis.

Kan kvällen börja bättre? ;)



1 vecka kvar som sagt, sen är det sportlov. Fasen, sen är det bara 1 lov kvar tills jag tar studenten. Längtar, längtar..




Kommentarer
Postat av: Sarah

Blir skor förstora så ge dem till mig :D:D

2009-02-10 @ 17:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0