~ holiday


Som helgerna rusar förbi.. Utgången blev awesome! Började i Emilies lilla lägenhet med ost, kex och vin samt singstar. Fortsatte kvällen på Grand med dans hela natten lång! Igår orkade jag inte dra mig ut ur huset, blev en enorm slappedag. God pasta med räksås spenderades med familjen en stund. Började titta på 3.e säsongen av O.C också. Vill inte att det ska ta slut men har 4.e säsongen redo dock kan jag tänka mig att den inte alls når upp till de andra säsongernas nivå. Galet att jag inte kollade något på O.C när jag var i USA, det var faktiskt där "Harbor" var lägret befann sig. Att jag har spenderat dagar där Seth Cohen har varit. Är det inte helt fantastiskt! ;p Nåja, idag har jag mestadels legat i sängen med avsnitten, ska dra mig härifrån ett tag till tv rummet hade jag tänkt. Ni missar väll inte holiday som börjar snart på 3.an, en av mina favoritfilmer lätt,  en underbar story! Imorgon börjar en ny skolvecka, varför är det så mycket lättare sagt än gjort att ta tag i allt man ligger efter med!! 
På onsdag blir det ett uppträde i Trefaldighetskyrkan klockan 20.30, mysigt! :)



Kommentarer
Postat av: Harriet

Hej gumman oooh vad fint kort på er tre.....fan vad jag saknar dig hoppas att allt är bra med er och hoppas att vi ses snart.....vi kanske ska på genrep på Rent så hoppas vii ses kramar hälsa mamma:=) Leon hälsar med

2009-02-04 @ 22:06:14
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0