~ it's about to be a what?

Det är otroligt hur en negativ händelse under dagen kan förstöra hela ens dag. Att någon är artig och öppnar en dörr för en, att man blir väl bemött, att man får en komplimang till att man stannar upp på gatan för att klappa en katt - varför drar man inte åt sig alla dessa positiva händelserna istället? Hur kan en enda negativ händelse bli så laddad att man går runt och är nere. Hah, det är ju tur att man växer ifrån vissa negativa händelser (duschgelen har tagit slut eller att man inte hittar den speciella tröjan på morgonen som man vill ha på sig under dagen) som tar en större irriterande plats under dagen. Nej, man borde allt dela upp +/- i sin hjärna och leva dagen efter den sidan som har flest punkter. För + sidan dominerar väll ändå bland de flesta männsikor. Ett oförväntat leende på stan gör iaf mig väldigt glad. Det är även värt att kolla in det här - ge + sidan ett stämpel för självförtroendet.

Annars har dagen varit lugn. Började klockan 13 med musikalförberedande. Därefter bar det av hem en snabb runda innan skivstångspasset. Nu är jag mer taggad än någonsin, hoppas det ger resultat. Fick ett par söndriga jeans köpta som jag föll för direkt. Berättade för min far hur mycket jag gillade dom och han som vet hur svårt jag har för att finna ett par jeans gav mig pengar. När jag därefter kommer hem och visar dom för honom står han och skriker rakt ut i luften. Ja pappa, modet förändras! Ska avsluta inlägget med att jag tokdiggar Lindsay Lohans karaktär i Georgia Rule!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0