~ kärleken är

Åh, var så irriterad så jag trodde att hela byggnaden skulle gå under imorse. Varje minuts sömn betyder för mig och när jag kommer till skolan står det på tavlan att fröken är sjuk. Ja, det var ju kul. C4.s information kan gå och dö, seriöst. Men jag får se det positiva i det - jag pluggade till provet som är imorrn. Även den sista lektionen var inställd, så det blev att åka hem tidigt. Väl hemma stod mormor i köket och trixade, det hör nog till: mormor-kök! Men så underbart att ha sin mormor i huset, blir en helt annan stämning! Idag under Gospelkören fick vi reda på att vi ska vara med och kötta loss med Anna Ternheim under hennes konsert, kan bli jädra kul. Sen bar det av till Trefaldighetskyrkan med Uffe för Sinnesro mässan. Mer än mysigt va det att stå där bland alla ljus i kyrkan och dela med mig av min sång. En annan tipptopp sak är att musikalen Oliver ska sättas upp på teatern till höst..

Men frågan är var natalie befinner sig då!



Kommentarer
Postat av: Sarah

ÅH! På Anna Ternheim? :O:O AVUNDSJUK!

2009-02-05 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0