~ let it shine

I taket lyser stjärnorna var helt okej - 2 klockrena scener!! Igår träffade jag äntligen Majda då det blev en lång runda på staden. Vid 6 var det dags för rep med pojkarna. Hahah, eftersom den ena pojken drog när den andra kom så blev det knas med att hålla oss seriösa. Man kanske skulle ändra sin sångstil helt, bara skrika rakt igenom hela låten? Kvällen bestod av The sisterhood of the traveling pants 2 och gottis. Idag har jag bara legat i sängen och glott filmer. Avslutade nyss den 3.e säsongen av OC. Vilket jäkla slut. Jag som bara ville leva mig in i deras värld. Vet inte om jag vågar mig in på den sista säsongen nu, ganska onödigt att de fortsätter.. Träning klockan 5 och fest ikväll. Lär ju göra något mer innan träningen än att bara ligga här o lata mig. Låt det bli vår!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0