~ on and on and on..


Puh, vilken jäkla helg. Sportlovet sitter riktigt fint till nu! I fredes bar det av för ett rep från 16-20 på konserthuset, därefter följde Oskar, Nilsson och Hampus med mig hem för att vänta in de andra festfolket. Grand och Class, nattamat samt en vandring hem - aj, mina fötter! Inte lika kul när man går den sista biten hem själv och märker att en bil kör upp mot en på trottoaren. Som tur var det en postbil. Upp och tagga inför konserten, klockan 15 körde vi igång med ett genrep och klockan 18 började vi kötta loss. Det var underbart mysigt och grymt kul att så mycket folk kom. Ja, därefter var planen att gå ut på stan och skjuta alla fina par. Istället blev det roddning och O'learys innan jag begav mig till ip för födelsedag/alla <3 dag firande. Eftersom jag var såå slut blev det en tidig hemkomst.

Igår blev det käk på House of bagles med Anna, Sofia och Anniela. 2 och ½ h girltalk senare bestämde vi oss för att hyra film och ha en myskväll hemma hos mig. Barnhemmet blev filmen, scary. Sofia och Anna hängde med mig hem där vi tittade på en film som hette While she was out. Vi var så frustrerade under filmen så vi satt och skrek med svettiga händer. Hur kan man sätta sig ner och pissa när döden väntar bakom en? Så sjukt. För att dämpa ilskan satte vi på Barnen i bullerbyn en stund. Vi gjorde dippa med grönskaker + tacochips och krängde allt i ett svep perfekt tills Anniela trippade in genom dörren och det då var dags att sätta igång Barnhemmet. Hahaha, genom hela filmen satt vi alla 4 nästan på varandra. Men det är precis så en skräckfilm ska vara, psyket gick igång direkt. Riktigt braa! Efter några om och men vågade Anniela och Anna sig ut med bilen för att köra hem - tänk om det står en gubbe på åkern! Jo, det var 12, 50 kronor för ett spinningpass genom hela filmen det. Nu väntar jag på att Dennis ska titta förbi, ikväll ska vi titta på I taket lyser stjärnorna - låt den vara bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0