~ the lord is my shepard!

Ni vet den här dagen då allt är skit, en sådan dag hade jag inte igår! Svenskalektionen klockan 8.20 blev mer dramatisk än jag hade kunnat tänka mig. Läraren sitter och skrattar åt en elev, en elev blir rasande och lämnar klassrummet, elever sitter och hånskrattar åt elever - skolan har sina härliga stunder. Efter skolan blev det mixningsdags, då Oliver också fanns på plats för att göra låtarna så bra som möjligt. ÄNTLIGEN! Nu är det klart, endast cd fodralet som ska utsmyckas. Majda kom även en stund för att hälsa på i hettan. Sött av henne att köpa med sig kaffe :) När vi kände oss nöjda med mixningen gick jag och Oliver till Darins innan vi tog bussen till Gospelkören. Skrika av sig lite - och lite till.. På söndag ska jag sjunga på en Gudstjänst i österängkyrkan så det blev ett genomdrag av låtarna med Uffe innan jag och Sofia begav oss till Biljard. Banden var superbra. Längtar tills SQUASHCLUB ska stå där och kötta loss. Dock tyckte jag inte att ljudet var så värst bra - bäst för dom att de fixar det! Efter 2 h minglande begav vi oss hem igen! Idag börjar jag klockan 12 med två sitta-och-lyssna-på-läraren-medan-du-antecknar-lektioner. Ikväll blir det box och nu ska jag gå ut med Molly som för den delen fyllde 3 år igår. Grattis bobbi. Brukar man inte bli smartare med åren!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0