~ the tellus beat


Åh, vad dagarna går snabbt. Nu sitter man här igen. Sovmorgon idag också, jag börjar allt vänja mig vid det. Inte bra då det är en heldag imorrn. Tror inte att någon gick miste av det underbart fina vädret som dök upp imorse. Hela 50 minuter var jag ute och gick med hunden. Don't let me down! Innan psykologilektionen tog jag bussen till Pat där vi drack te och babblade på. Ja, det är galet som vi tjejer kan babbla. Men att få berätta och ha någon där som lyssnar är något av det bästa som finns. Det har ju inte alltid lett till det bästa har man fått lära sig - skitsnack hit och dit. Ändå gör man samma misstag! Efter lektionen gick jag till f&s för åter ett skivstångspass. Idag tog det bara slut på ett håll. Härligt när man märker att man klarar flera tyngder. Ohyes, kycklingarmarna ska försvinna! Hem en snabbis innan repet med boysen tog sin plats där vi trixade till flera nya låtar. Om en månad är det dags för oss på Biljard och imorgon ska vi dit för att checka in andra band. Vi ses i vimmlet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0