~ the name of the game


Joo, gott folk. Det börjar närma sig alla hjärtans dag konserten med stora kliv, repade igenom låtarna ännu en gång imorse med ensemblen. Därefter bad Lotta mig att stanna kvar och dansa tango på ettornas rytmik med dans lektion eftersom det va brist på tjejer. Självklart! Det var superkul, särskilt när killarna blev generade :) Tog en tripp på stan med Oliver senare. Destination: låda! En låda till hans rentsmink. När han sen hittar en perfekt storlek på sin låda (rosa med texten "i love you" på) går han fram till kassan för att betala. Kassörskan: Det var en gullig liten låda. Oliver: Ja, perfekt till att förvara smink i. Kassörskan: Ja, till den som nu ska ha den. Oliver: Mmm, precis. Sen började hon skratta och förklara sig med orden "Ja, vi har skämtat här hela dagen idag". Hah, så jäkla klockrent. Nåja, vidare till Buna för den goda kycklingwoken och sedan tillbaka för min sista lektion. Nu sitter jag hemma och väntar tills jag ska bege mig till afro power dansen, ska bli köttigt. Imorgon blir det Gospelrep och eftersom det är rep under smygpremiären till RENT  för min del så ska jag dit imorrn och kolla -
såååååååååååå spänd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0