~ 2 januari




Nyårsfirandet blev väldigt lyckat. Jag bestämde mig för att stanna kvar med familjen hela kvällen. Vid 12-slaget kom lite folk från hammar för att dra med oss ut. Ungefär 20 minuter in på det nya året plingar det på dörren. Jo, man blev allt ännu lyckligare - för där stod Majda och hennes syster. Så vi festade vidare med drinkar, massa prat och biljard. Morgonen därpå var man hejdundrans seg. Men det blev till att städa undan innan jag tog bussen mot Degeberga och Patricia. Urmysig kväll med film, deep talk och guitar hero. Vid 12 bestämde vi oss för att gå till vattenfallet, men när vi kom fram till den mörka skogen fanns det inget som kunde få mig att fortsätta efter att ha sett filmen Disturbia (galet bra, för den delen) tidigare under kvällen. Så det blev en sväng inom byn istället. Väl hemma kom man inte i säng förrän 3 efter allt vi låg och babblade om. Idag tog jag bussen med Emilia in till stan och mötte upp Anniela för en fika. Nolato-gänget, som man saknar det! Efter en lång stund på stan sitter jag nu här laddad för fest.!!



Kommentarer
Postat av: Harriet

Gud så vacker du är i din klänning....saknar sig dig som faaaaaaaan kul när du titta in på min blogg....hälsa alla kraaaaam

2009-01-15 @ 19:45:41
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0