~ vatten o bröd

Det blev en del mixat under PA-dagarna. Gäller att jobba in i det sista nu! Fint att vi har fått en spelning den 1 April, äntligen onsdag på Biljardkompaniet. Inget aprilskämt! Ett stort plus att det inte blev något musikhistoria prov idag, det firades med lunch på Teapot med Pat! Även ett skämt uppstod under dagen när Pat skulle fixa fribiljett till sig själv på carlings: "Nej, om du inte är 20 kan jag inte ge ut en biljett till dig". What!? Sen när, jag själv hämtade ut 2 igår dumass. Aja, fortsatte dagen med en lektion följt av ett besök hemma hos Oliver :) 19.00 var jag på plats på friskis&svettis. ÄNTLIGEN, superskönt att träna och jag hoppas tiden räcker till i fortsättningen. Nu sitter jag och lyssnar på Veronica Maggio, vilken underbart härlig röst hon har. Uh, en jobbig dag imorrn. Den nödvändiga lektionen arbetsliv har nyss flyttats till fredagsmorgonen, dvs att jag har en håla från 09.45-14.20 på tisdagar och går från 8.00-16.00 på fredagar. Heldagar trodde jag inte existerade för mig längre. Fredagskvällen bidrar med en mysförfest hemma hos Emilie, följt av Grand som förmodligen bara släpper in 20+ nu (känner ni min ironi).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0