~ är det så?

Amen jisses. Tryckte datan ifrån mig vid halv 12. Måste ju sova några timmar för att orka med morgondagen, 8-16! Nähä, då kan man inte somna heller. Har inte druckit kaffe sedan klockan 11 imorse. Har inte haft värsta sovmorgonen heller för den delen. Låg och tänkte på olika händelser som inträffat mig. Mest ånger. Det jag ångrat. Men det stämmer fullt in - jag ångrar bara det som jag aldrig gjort. Därmed sjukt mycket saker! Fastän den djupa tanken snurrar  runt i mitt huvud går det inte över till drömmarna.. Får panik när jag bara ligger och vrider mig, vänder kudden, går över från tanke-tanke, öpnnar ögonen och inser att jag inte är så trött som jag borde vara. Borde vara!? Nej, jag får allt ge det ett försök till. Om jag bara hade haft en ny och intressant bok? Skulle säkert somna snabbt för det. Tv.n orkar jag inte med, till slut blir jag bara irriterad på allt ljud. Trodde jag att jag skulle bli tröttare för att dra upp datan igen eller. Dumass. Jag kanske är trött, bara att jag inte vill intala mig själv att jag är det. Åh, herre. Vilket problem man kan ha. Kanske man skulle ringa POLIA?

Är det så, är sömn överskattat!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0