~ du föds på dagen och dör på natten..

De senaste dagarna kan man sammanfatta som såhär: KNAS! Började i onsdes då ES-konserten blev hela 40 minuter kortare pga av att 7/10 nummer blev inställda. Ja, den här jäkla influensan. Ännu bättre blev det när jag fick reda på att min andra hälft under duetten till välgörenhetsgalan låg hemma med hög feber. Som tur var fanns Henrik där och hoppade in i sista minuten. Efter stress-rep och genrep begav jag mig till egna hem för att öva inför spexet, vidare hem och tillbaka till välgörenhetsgalan igen. När jag vaknade igår ville jag bara gå och döö. Om det finns någon som hatar sitt immunförsvar mer än mig - stackars dig! Jag hade drabbats ännu värre. Det blev sängen hela dagen, tur att O.C fanns där för mig, är som fast! Helt sjukt vad man känner sig meningslös när man är sjuk, finns inget mer o göra än att bara ligga i sängen. Försökte komma undan spexet senare mot kvällen, men utan mig - inget spex. Så det var bara att masa sig dit och göra sitt bästa. Skönt att ensemblespelningen blev inställd. Det är tur att man bor hemma i dessa tillfällen, vem skulle annars slava för mig om inte familjen. Som ikväll, tacos följt av fruktsallad med kesella. Blir en väldig slappehelg, dock inte seg, sjukt hur tiden går när jag drar igång avsnitt efter avsnitt. Undra hur länge Seth ska snurra rundor i mitt huvud nu framöver..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0