~ framtidens barn..

Okej. Nu ser ni bara 3 bilder framför er. Ni vet dock inte var de kommer ifrån. Internet? Google? En bok? Det börjar närma sig nu.. En skämtbok? En "bajs-bok"? Inte i närheten.. Utan det är en, barnbok! Barnbok. Ska småbarn sitta och läsa eller rättaresagt ska föräldrarna sitta och läsa för sina barn utifrån den här boken? Det är inte precis så att barnen lär sig något utav det här. Det är mer att bajs är något roligt och bra? Då man kan sätta in bajs i olika sammanhang.. Jag minns själv när jag var liten och nämnde något litet ord som just bajs. Det gillade verkligen inte mina föräldrar. "Så säger inte en fin dam". Jag förstår inte! Jag såg just den här boken i stan, i den nya barnaffären. Kunde inget mer än skratta och ta 3 bilder för att just påminna mig om vilken sjuk värld vi lever i. Jaa, vad ska man säga. Bajs-plutten, hoppas den inte blir en succé för barnen!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, vilket skämt!

2009-01-11 @ 14:46:34
URL: http://www.oktoberflicka.blogspot.com
Postat av: Anonym

fruktsallad är jätte gott chamli :) och nyttigt. tack så mycket, det hade jag. vi syns imorgon! kramkram

2009-01-11 @ 22:00:59
Postat av: susan

vilken fin blogg du har =)



jag är sjjuk :(



kram <3

2009-01-12 @ 18:39:37
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0